Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden
Als u een bestelling plaatst bij Doekjes geeft u aan dat u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden.
Doekjes behoudt zich het recht om deze algemene voorwaarden te wijzigen en/of uit te breiden.

Bestelling
Na het plaatsen van uw bestelling en het invullen van uw adresgegevens, ontvangt u via e-mail een bevestiging van uw bestelling.
U heeft daarna 10 werkdagen de tijd om uw betaling te voldoen.

Betaling
Bij een bestelling dient u vooraf te betalen. De gegevens staan vermeld in de bevestigingsmail.
De bestelling wordt na overmaken van de betaling, of na betaling met Ideal binnen 48 uur verzonden, tenzij een artikel op vraag gemaakt wordt.
Indien een bestelling niet binnen 10 werkdagen word betaald, volgt er een betalingsherinnering.

Aflevering
Doekjes verzendt haar bestellingen via de TNT post.
De bestelling wordt binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden naar het door u opgegeven adres, tenzij een artikel op vraag gemaakt wordt.
Doekjes is niet aansprakelijk voor eventuele schade die u mocht lijden doordat de aflevering niet op het door u opgegeven adres heeft plaatsgevonden.

Verzendkosten binnen Nederland:
Brievenbuspost: 3,00 euro
Pakketpost: 6,95 euro

Annuleren
Wanneer u uw bestelling wilt annuleren dient u dit binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling te doen via e-mail (doekjes@live.nl).

Ruilen en Retourneren
Alleen in overleg kan een artikel evt. retour gezonden worden. Lees eerst de beschrijving van het artikel alvorens een bestelling te plaatsen. Dit voorkomt teleurstelling over de maat oid.

Privacy
Doekjes verstrekt geen gegevens aan derden waardoor uw privacy in het geding komt.

Copyright
Het is verboden om zonder schriftelijke toestemming tekst- en/of beeldmateriaal over te nemen, te publiceren, te verveelvoudigen of anderszins te gebruiken. Bij overtreding is Doekjes genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Klachten
Indien u een klacht heeft kunt u deze via de e-mail indienen: doekjes@live.nl. Doekjes neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.
Geschillen kunnen voorgelegd worden aan de geschillencommissie via het ODR platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/





(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 07-05-2017 - Mooie spullen! Wat kost een overtrek voor het matras van...  lees meer
  • 21-01-2017 - Hoi Miriam bedankt weer voor de mooie slabben die je...  lees meer
  • 10-09-2016 - Bedankt weer voor de mooie slabben ze waren er erg...  lees meer
Plaats een bericht